Πέμπτη, 12 Φεβρουαρίου 2009

Το σύγχρονο κάτεργο

Τραγικές οι συνθήκες στο γραφείο εξυπηρέτησης πελατών μέσω τηλεφώνου της Tellas.Οι εργαζόμενοι έχουν δικαίωμα κάθε μία ώρα να σηκώνονται για 10 λεπτά,για τουαλέτα ή τσιγάρο, και όταν σηκωθούν πρέπει να πατήσουν ένα κουμπί που είναι τοποθετημένο στο γραφείο τους και όταν επιστρέψουν να το ξαναπατήσουν,για κάθε λεπτό που αργούν αφαιρείται το αντίστοιχο ποσό από τον μισθό τους.Η αγγελία της εταιρείας περιγράφει τις συνθήκες εργασίας και το περιβάλλον ως ιδανικά. Πόσο ιδανικό είναι να κάθεσαι 8 ώρες σε μια καρέκλα μιλώντας συνεχώς στο τηλέφωνο σε ένα δωμάτιο με στριμωγμένα γραφεία κι ένα χρονόμετρο να χρονομετρά τις ανάγκες σου?Βέβαια δεν λείπουν και οι κλασσικές απάτες στα ενσημα και τις υπερωρίες.Οι εργαζόμενοι στην εταιρεία έχουν ήδη ξεκινήσει καταγγελίες και έχουν ξεκινήσει ενέργειες δημιουργίας πρωτοβάθμιου σωματείου.Ενάντια στον εκβιασμό των αφεντικών ας προτάξουμε την αυτοργάνωση των εργατών!