Σελίδες

Δευτέρα 2 Νοεμβρίου 2009

Εμπρηστική επίθεση τα ξημερώματα στην κατάληψη Λέλας Καραγιάννη 37

Αποτυχημένη επίθεση φασιστοειδών με μολότοφ στις 4.30 το πρωί στην κατάληψη Λέλας Καραγιάννη 37. Οι σύντροφοι που βρισκόντουσαν εκείνη την ώρα στην κατάληψη έσβησαν άμεσα τη φωτιά που εκδηλώθηκε σε εξωτερικό σημείο του κτιρίου.

Τα φασιστοειδή προφανώς εξαφανίστηκαν πανικόβλητοι, καθώς άφησαν πίσω τους μία τσάντα με δύο μολότωφ, ενώ στο σημείο απέναντι από την κατάληψη (από όπου κατά πάσα πιθανότητα και εκτόξευσαν τις μολότωφ) υπάρχουν εμφανή σημάδια αυτοπυρπόλησης....

Οι κρατικές και παρακρατικές επιθέσεις δεν μπορούν να ανακόψουν τον αγώνα για την ελευθερία!

ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ!

* Ενημερωτική καταχώρηση των "συντρόφων-ισσων από ΛΚ 37" στο athens indymedia.


** Η ανακοίνωση της κατάληψης για την επίθεση που δέχτηκε υπάρχει στα σχόλια της συγκεκριμένης ανάρτησης.

18 σχόλια:

  1. Όλως τυχαίως σήμερα τα ξημερώματα η κατάληψη Λέλας Καραγιάννη δέχτηκε εμπρηστική φασιστική επίθεση. Την ίδια μέρα που το απόγευμα κάποιοι αριστεροί αντιρατσιστές θα πραγματοποιήσουν συναυλία αλληλεγγύης υπό την προστασία του υπουργείου δημόσιας τάξης στην πλατεία Αγ. Παντελεήμονα (για να δούμε αν θα τους «περισσέψει» καμιά κουβέντα για την παρακρατική επίθεση).
    Όλως τυχαίως λίγο καιρό πριν (την 9η Ιουλίου συγκεκριμένα) όταν οι ίδιες οργανώσεις έκαναν άκαπνη αντιρατσιστική διαδήλωση στο κέντρο της Αθήνας, αποφεύγοντας εσκεμμένα τα επίμαχα σημεία επιβολή του κρατικού και παρακρατικού ρατσισμού, το ίδιο βράδυ δέχτηκε επίθεση με μολότοφ η κατάληψη Villa Amalias μετά από επίσκεψη του Μαρκογιαννάκη (τότε υπουργού δημόσιας τάξης) στην πλατεία Αγ. Παντελήμονα. Η σιωπή και πάλι επικράτησε στις γραμμές των αριστερών και αντιρατσιστικών οργανώσεων (με ελάχιστες εξαιρέσεις).
    Όλως τυχαίως όταν 2 ημέρες νωρίτερα, στις 7 Ιουλίου, πορεία 2500 αναρχικών, αντιεξουσιαστών, μεταναστών και αλληλέγγυων, με αφετηρία την Ομόνοια και επιδιωκόμενη κατάληξη την πλατεία Αττικής, δέχτηκε συντονισμένη επίθεση φασιστοειδών και ΜΑΤ κατά την διέλευση της από την πλατεία Αγ. Παντελεήμονα, οι «επίσημοι αντιρατσιστές» έπαθαν πολιτικό στραβισμό «ξεχνώντας» να τοποθετηθούν επί του θέματος.
    Όλως τυχαίως, έλαμψαν επίσης δια της απουσίας τους από το αγαπημένο τους σπορ της πραγματοποίησης δηλώσεων και καταγγελιών, σχετικά με τα γεγονότα της 9ης Ιουνίου όταν 150 αναρχικοί, αντιεξουσιαστές και αλληλέγγυοι πραγματοποίησαν παρέμβαση στην πλατεία Αγ. Παντελήμονα (με κείμενα, αναγραφή συνθημάτων και δεύτερο άνοιγμα της παιδικής χαράς) και αντιμετώπισαν διαδοχικά την επίθεση «αγανακτισμένων κατοίκων», ΜΑΤ, ΔΕΛΤΑ & ΖΗΤΑ, με αποτέλεσμα τη σύλληψη 5 αγωνιστών, 2 εκ των οποίων σοβαρά τραυματισμένοι (οι δίκη των 5 συντρόφων έχει προσδιοριστεί για την επόμενη Δευτέρα 9/11 στα δικαστήρια της Ευελπίδων).
    Και βέβαια, όλως τυχαίως οι ίδιες αυτές αριστερές και αντιρατσιστικές οργανώσεις επιχειρούν ήδη και θα επιχειρήσουν ακόμα εντονότερα να «δρέψουν δάφνες» για όλους εκείνους τους αγώνες και κινητοποιήσεις που όταν κάποιοι άλλοι και άλλες μάτωναν εκείνοι απουσίαζαν και σιωπούσαν. Όπως στα πρόσφατα γεγονότα της Νίκαιας μετά τη δολοφονία του Μοχάμεντα Καμράν Ατίφ από βασανιστήρια στο τοπικό Α.Τ.: πορεία 400 αναρχικών, αντιεξουσιαστών και αλληλέγγυων στις 17/10, συγκρούσεις στο τμήμα, σύλληψη 8 διαδηλωτών, παραπομπή των 5 με τον κουκουλονόμο.
    Ας βγάλει ο καθένας κι η καθεμία τα συμπεράσματα του/της.

    ένας σύντροφος από το ΡΕΣΑΛΤΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τους αδικεις συντοφε!
    Δευτερα 19 Οκτωβρη,στο ραδιοφωνικο σταθμο κοκκινο ,ο συνασπισμενος Νικαιωτης το'πε ξεκαθαρα:"Χτες(με αφορμη την αστυνομοκρατια στη Νικαια) ημασταν ετοιμοι να κανουμε παρεμβαση στη Νικαια!"
    ΕΤΟΙΜΟΙ...
    τα σεναρια που τους θελουν να κανουν τη παπια στην αρχη,και μετα να προσπαθουν να ενσωματωνουν ριζοσπαστικες κινησεις,ειναι λασπη στην αριστερα των κινηματων!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έχεις δίκιο μάλλον. Ίσως δε θα έπρεπε να έχουμε καθόλου σχόλια για να αποφεύγουμε τις καφενειακού τύπου τοποθετήσεις σαν τη δική σου. Μια και έχουμε πάρει όμως διαφορετική συλλογική απόφαση και έχουμε σχόλια για να ξαναβάλουμε τα πράγματα κάτω.
    Το πρωί όταν γραφόταν το αρχικό σχόλιο δεν είχε ακόμα υπάρξει (λόγω της ώρας) προστασία της σημερινής συναυλίας από την αστυνομία. Όμως παρότι πολλοί και πολλές μπορεί να μην το είχαν αντιληφθεί η ανακοίνωση της συναυλίας στον Αγ. Παντελεήμονα είχε γίνει αφού είχαν προηγηθεί διαβουλεύσεις. Ζητήθηκε από τους διοργανωτές η προστασία της και ο Χρυσοχοϊδης περιχαρής την εγγυήθηκε.
    Από το κράτος καταστολής της δεξιάς, λοιπόν, στο σοσιαλιστικό κράτος-προστάτη. Στο σοσιαλιστικό κράτος-προστάτη των κινημάτων. Των ειρηνικών κινημάτων. Αν προσθέσεις και ολίγη από "θεωρία των άκρων" (εξομοίωση των φασιστών με τους αναρχικούς ως άκρα και μεσολάβηση του "ουδέτερου" κράτους-δικαίου για την εγγύηση της "κοινωνικής ομαλότητας"), που είναι έτσι κι αλλιώς ιδεολόγημα αριστερής και σοσιαλδημοκρατικής έμπνευσης, το παζλ σιγά σιγά συμπληρώνεται.
    Αντιρατσιστικές κορωνίδες υπό την αιγίδα του κράτους λοιπόν... Άντε και σε ανώτερα και μην ξεχάσετε εκείνη την ανοίνωση-καταγγελία που είπαμε για τη σημερινή φασιστική επίθεση στη Λέλας Καραγιάννη και καμιά 20αριά ακόμα αντίστοιχα περιστατικά των τελευταίων χρόνων που σας έχουν "διαφύγει".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αιντε ν' ασχοληθω λιγακι μαζι σας ο καφενοβιος, γιατι με τη τον ...αντιφασισμο που σας δερνει, εχετε χασει καμποσες εξελιξεις.

    τοσα χρονια, η μπαχαλικη πτερυγα του α/α χωρου εχει παρει εργολαβια τον "αντιφασισμο".

    αφου οι μπατσοι και οι δικαστες ειναι ες-ες, αφου μπατσοι τιβι νεοναζι δουλευουνε μαζι...
    απομενει σ' εμας να μη σας περιμενουμε, να σας ψαχνουμε φασιστες.

    παιζουν λοιπον αναρχοντετεκτιβ που ταυτοποιουν στο ιντυ φατσες μαχαιροβγαλτων και αλλων καραφλων απο τις φωτογραφιες, παιζουν αναρχοματαδες κρουσης κατα των φασιστων, αναρχορεπορτερ που προστατευουν το πολιτευμα καταγγελοντας τη συνεργασια των ματ με τη χρυση αυγη.

    στην κλασσικη μπαχαλοπαρεα, τ' αυτια τσιτωνουν και τα ματια γουρλωνουν αν καποιος πει: "παιζει ενας χρυσαυγουλος στη γειτονια μου, ξερω που μενει"

    για να μη τα πολυλογουμε, οσο ο βλακας ο μαρκογιαννακης κατεβαινει στον αγ. παντελεημονα και τα λεει με τους καραφλες, ο ρολος μας δικαιωνεται και φωναζουμε.

    αν ομως ο χρυσοχοιδης πει (οπως ειπε) οποιος μπατσος κανει πιτσικουλιες με τους φασιστες (που ΕΓΩ λεω οτι θα πρεπε να ειναι παρανομοι) ΕΓΩ θα τον σκισω, τοτε αρχιζει η μουγγα και το κακης ποιοτητας χιουμορακι σε βαρος των πουλημενων αριστερων και καλα "αφου εμεις δε χρειαζομαστε στην κοινωνια, να το κλεισουμε το μαγαζι". δεν ειναι τυχαιο που το μπαχαλομιντια εβγαλε κεντρικη ανακοινωση που ελεγε τετοιες βλακειες. μεσα απο τις σελιδες του εκφραζονται ενας σωρος κεφαλοκυνηγοι της ανενδοτης αναρχιας, βαζοντας φωτος δικαιων και αδικων και αναγνωριζοντας τους.

    αλλα να που στην επομενη μαγκια των φασιστων τους ανοιγουν τα κεφαλια τα ματ! αμηχανια... τι θα λεμε τωρα;

    τωρα ομως εχει να λεει ο χρυσοχοιδης. που φτιαχνει δημοκρατικο προφιλ στη μπατσαρια. και θα μας σπαει τα δικα μας κεφαλια, και των απεργων και των εξεγερμενων και των κατοικων του γραμματικου και...

    ο χρυσοχοιδης και η "αντιφασιστικη" μπατσαρια του θα ειναι ο δικαιος διαιτητης κατα του χουλιγκανισμου οπως τον ονομασε.

    και αντι ο χωρος να του απανταει ποιους ειπες χουλιγκαν ρε πρακτορισκο, αντι ο χωρος να απευθυνεται στην κοινωνια, καθεται και χαζοειρωνευεται. α, ναι και ψαχνει τους 100 χρυσαυγουλους που υπαρχουν πανελλαδικα.

    να πηγαινετε σε καφενεια να δοκιμαζονται οι αποψεις σας.
    ακους εκει μας κανετε και χαρη που αποφασισατε να μας δημοσιευετε :) ξεκολλατε ρε λιγακι απο τη φασιστολαγνεια και ασχοληθειτε με την κοινωνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όσον αφορά τις πρώτες 5 παραγράφους του τελευταίου σχόλιου («άιντε να ασχοληθώ … ξέρω που μένει»): δυστυχώς είναι έξω από το μέτρο του ενδιαφέροντος μας (αλλά και των δυνατοτήτων μας) να επιλύσουμε ζητήματα φαντασιοκοπιών και στερεοτύπων που διακινούνται σε καφενεία και γκρουπούσκουλα. Μπαχαλάκηδες, κυνηγοί φασιστοκεφαλών, απολίτικοι κ.α. Τόσο γνωστά και τόσο βαρετά εδώ και τόσα χρόνια. Βέβαια δεδομένου ότι οι αναρχικοί και οι αντιεξουσιαστές είναι σχεδόν οι μόνοι που καλούν ανοιχτές διαδικασίες για την ανάληψη πρωτοβουλιών αγώνα (και όχι μέσα από κλειστά επιτροπάτα) θα μπορούσε κάποιος/-α να έρθει να μας τα πει εκεί να δούμε πόσο αντέχει μια τέτοια «επιχειρηματολογία». Μέσα στον ενικό αριθμό του μονόλογου (ατομικού, παρεϊστικου ή σεχταριστικού) όλα φαίνονται σωστά. Στο ανοιχτό, δημόσιο πεδίο όμως…; Εξάλλου, το μέτρο της μακροχρόνιας, πολυεπίπεδης και πολύμορφης αναρχικής κοινωνικής παρέμβασης και διαλλεκτικής με την κοινωνία (κυρίως τα νεολαιίστικα κομμάτια των μαθητών, φοιτητών, εργαζόμενων, άνεργων) φάνηκε μάλλον εξόφθαλμα στην εξέγερση του Δεκέμβρη για να ασχοληθεί κάποιος/-α περισσότερο με αερολογίες ή λασπολογίες σχετικά με το αν οι αναρχικοί έχουν κοινωνική αντίληψη, απεύθυνση και δράση.

    Σχετικά με το υπόλοιπο κείμενο είναι χαρακτηριστική η αναλυτική ένδεια και η αδυναμία κατανόησης της ουσίας των κυριαρχικών δεδομένων-επιλογών έτσι όπως ξεδιπλώνονται. Ο Μαρκογιαννάκης καθόλου δεν ήταν ούτε είναι βλάκας. Ανέλαβε την επιλογή της μετωπικής αντιπαράθεσης με τον κόσμο της εξέγερσης και αναλόγως επέτρεψε το ξεσάλωμα των μπάτσων και την ευθεία συνεργασία με ακροδεξιούς, φασιστο-«επιτροπές κατοίκων» και παρακρατικές γκρούπες. Η ανάληψη της πολιτικής εξουσίας από το ΠΑΣΟΚ και η γραμμή Χρυσοχοϊδη είναι σε διαφορετική κατεύθυνση: εμφάνιση του κράτους ως «ουδέτερου» μεσολαβητή των κοινωνικών υποθέσεων πάνω από την κοινωνία και όχι ως εκπροσώπου της κυριαρχίας, απόσπαση συναινέσεων (που απ’ ότι φαίνεται πολλά αριστέρα σχήματα είναι διατεθιμένα με κάποια αιτηματικά ανταλλάγματα να την προσφέρουν) και επίθεση στα «άκρα». Όμως επειδή όντως οι οργανωμένοι φασίστες είναι 100 καραφλοβλαμμένα (αυτό δε σημαίνει ότι δεν γίνονται κατά περιόδους επικίνδυνοι) αυτοί που ουσιαστικά στοχοποιούνται και πάλι -όπως πάντα άλλωστε- είναι ο κόσμος της εξέγερσης, με ιδιαίτερη έμφαση στους αναρχικούς-αντιεξουσιαστές και τα εγχειρήματα τους. Μάλιστα η αναφορά του Χρυσοχοϊδη σε χούλιγκανς δεν είναι τίποτα άλλο παρά η μεταφορά διλημμάτων στο εσωτερικό των αναρχικών-αντιεξουσιαστών για τον απομονωτισμό των «ατάκτων» και την ευκολότερη καταστολή τους. Ωστόσο, δεν είναι τυχαίο ότι ταυτόχρονα επαναφέρονται τα σενάρια για αστυνομικές εισβολές στις καταλήψεις και βέβαια είναι προφανές ότι αυτό που τους απασχολεί και τους φοβίζει είναι οι επερχόμενες κοινωνικές εκρήξεις και η προασπάθεια αποτροπής τους (χειραγωγικά, συναινετικά, κατασταλτικά). Ένα φάντασμα πλανιέται πάνω από την πόλη: ο Δεκέμβρης.

    Όσο για τη γνώμη της κοινωνίας (μια και γίνεται αναφορά στην τελευταία παράγραφο) εμπιστευόμαστε την κρίση των ανθρώπων που μας συναντούν στις γειτονιές μας σε καθημερινό επίπεδο, τόσο για τοπικά όσο και για ευρύτερα (κεντρικά) ζητήματα. Κι επειδή εμείς από επιλογή βγαίνουμε ευπρόσωπα και επώνυμα τόσο στο μπλογκ μας όσο και στην κοινωνική μας δράση (μην ξεχνάμε ότι με την υπογραφή μας καλέσαμε ακόμα και την πορεία στη Νίκαια με τα επιθετικά χαρακτηριστικά της) ενώ εσύ έχεις τη δυνατότητα να διατηρείς την ανωνυμία σου, κρίνε μόνος σου αν λειτουργείς με αντίστοιχο τρόπο και αν πράττεις κοινωνικά ή αν απλώς περιφέρεις ανέξοδα «απόψεις» στο διαδίκτυο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΛΗΨΗΣ ΛΕΛΑΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ 37
    ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΜΠΡΗΣΤΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗ (1)

    Για ό­σους δεν θέλουν να έ­χουν αυ­τα­πά­τες, δεν κλεί­νουν τα μά­τια επιλεκτικά και δεν σιω­πούν συ­νέ­νο­χα α­πέ­να­ντι σε ό­σα συμ­βαί­νουν και ό­σα ε­ξυ­φαί­νο­νται γύ­ρω μας. Για ό­σους δεν επιλέγουν να ξε­χνούν κα­νέ­ναν κοι­νω­νι­κο­πο­λι­τικό χώ­ρο ή α­γω­νι­στή που βρέ­θη­κε και ε­ξακο­λου­θεί να βρί­σκε­ται πά­ντα α­ντι­μέ­τω­πος με την κρα­τική κα­τα­στο­λή, τους ε­μπρη­σμούς και τις ε­πι­θέ­σεις των πα­ρα­κρατι­κών φονιάδων.

    Οι ε­στί­ες της συλ­λο­γι­κής και αυ­τοορ­γα­νω­μέ­νης κοι­νω­νι­κο­πο­λι­τι­κής α­ντί­στα­σης ό­πως οι κα­ταλή­ψεις δεν έ­πα­ψαν να στο­χο­ποιού­νται και να α­ντι­με­τωπί­ζουν το φά­σμα των κρα­τικών κα­θώς και πα­ρα­κρα­τι­κών ε­πι­χει­ρή­σε­ων που α­πο­σκο­πούν στην α­πο­κοι­νω­νι­κο­ποί­η­ση, την τρο­μο­κρά­τη­ση, την α­πο­μό­νω­ση και την κα­τα­στρο­φή τους.

    Η Κα­τά­λη­ψη της Λέ­λας Κα­ρα­γιάν­νη 37, έ­νας αυ­το­ορ­γα­νω­μέ­νος κοι­νω­νι­κο­πο­λι­τικός χώ­ρος με ι­στο­ρί­α συλ­λο­γι­κής ζω­ής, κοινωνικής α­ντί­στα­σης κι αλληλεγγύης 22 χρό­νων, βρέ­θη­κε σήμερα ξανά στο στό­χα­στρο πα­ρα­κρα­τι­κών φα­σι­στο­ει­δών που θέ­λη­σαν να πυρπολήσουν το κτίριο και να κάψουν αν­θρώ­πους.

    Στις 4:30 τα ξη­με­ρώ­μα­τα της 2ας Νο­έμ­βρη 2009 το κα­τει­λημ­μέ­νο κτί­ριο δέ­χτη­κε εμπρη­στι­κή ε­πί­θε­ση με μο­λό­τωφ που ε­κτο­ξεύ­τη­καν σε διά­φο­ρα ση­μεί­α του προκα­λώ­ντας ε­στί­ες φω­τιάς. Εστίες οι ο­ποί­ες σβή­στη­καν ε­γκαί­ρως α­πό τους κα­τα­λη­ψί­ες προτού επεκταθούν. Τα φασιστοειδή αποχώρησαν πανικόβλητα αφήνοντας πίσω τους μια σακούλα με μολότωφ και εμφανή ίχνη αυτοπυρπόλυσης απέναντι από την κατάληψη. Ή­ταν μια α­κό­μη ε­πί­θε­ση α­πό τις πολ­λές που έ­χει δε­χτεί η Λέλας Καραγγιάννη 37 στη μακρά ι­στο­ρί­α της και η πιο πρό­σφα­τη α­πό ένα πλήθος ε­πι­θέ­σεων που εκ­δη­λώ­θη­καν την τε­λευ­ταί­α πε­ρί­ο­δο ε­νά­ντια σε πολλές κα­τα­λή­ψεις και αυ­το­δια­χει­ρι­ζό­με­νους κοι­νω­νι­κούς χώ­ρους στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη και άλλες πόλεις.

    Μια πε­ρί­ο­δο που ση­μα­δεύ­τη­κε ε­πί­σης α­πό συ­νε­χή πο­γκρόμ και επιθέσεις κα­τά με­τα­να­στών, όπως αυτή στο κέντρο της Αθήνας και πιο συγκεκριμένα στην πε­ρί­πτω­ση της πλα­τεί­ας του Αγ. Πα­ντε­λε­ή­μο­να ό­που οι α­στυ­νο­μι­κές «ε­πι­χει­ρή­σεις σκούπας», οι ξυ­λο­δαρ­μοί, οι συλ­λή­ψεις και τα βα­σα­νι­στή­ρια προ­σφύ­γων και με­τα­να­στών χω­ρίς χαρ­τιά ε­ξε­λί­σσο­νταν με τη δυναμική συν­δρο­μή ρα­τσι­στών και χου­ντι­κών νοι­κο­κυ­ραίων και την ε­πι­κου­ρι­κή δρά­ση πα­ρα­κρα­τι­κών νε­ο­να­ζί και φα­σι­στοειδών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΛΗΨΗΣ ΛΕΛΑΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ 37
    ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΜΠΡΗΣΤΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗ (2)

    Με­τά α­πό αυτή την τελευταία πε­ρί­ο­δο ό­που οι μά­σκες εί­χαν πέ­σει για τα κα­λά και οι πα­ρα­κρα­τι­κοί φα­σί­στες ε­πι­τί­θο­νταν απροσχημάτιστα μα­ζί με τις α­στυ­νο­μι­κές δυ­νά­μεις και προ­στα­τευό­με­νοι α­νοι­χτά α­πό αυ­τές, χτυ­πώ­ντας με μα­χαί­ρια και μο­λό­τωφ μετα­νά­στες, νε­ο­λαίους, δια­δη­λω­τές κι α­γω­νι­ζό­με­νους αν­θρώ­πους, με την νέ­α κυ­βερ­νη­τι­κή ε­ναλ­λα­γή ε­πι­χει­ρεί­ται σήμερα μια άλ­λη, δια­κρι­τι­κό­τε­ρη δια­χεί­ρι­ση του ε­πι­κου­ρι­κού φαι­νό­με­νου των πα­ρα­κρα­τι­κών συμμοριών. Τα προ­σω­πεία και τα προσχήματα ε­πι­στρέ­φουν μέ­σα α­πό τον δημοκρατικό εξωραϊσμό της ε­πί­ση­μης κατασταλτικής πο­λι­τι­κής με τη συνδρομή και τη συνεργασία της θε­σμι­κής αντιρατσιστικής α­ντι­πο­λί­τευ­σης α­πω­θώ­ντας αλ­λά και συ­γκα­λύπτο­ντας στο χώ­ρο του «κά­νου­με πως δεν βλέ­που­με» τη δρά­ση των φα­σι­στο­ει­δών όταν αφορά στοχοποιημένους χώρους. Τα παρακρατικά καθάρματα θα συ­νε­χί­σουν να κά­νουν τη βρώ­μι­κη δου­λειά τους πα­ράλλη­λα με ε­κεί­νη των ε­πί­ση­μων κα­τα­σταλ­τι­κών δυ­νά­με­ων του κρά­τους που εστιάζουν ξεκάθαρα στον «εσωτερικό εχθρό», ό­σο το δυ­νατόν ό­μως πιο α­ό­ρα­τα για να μην ε­πι­βα­ρύ­νουν την ωραία ει­κό­να της νέ­ας εκ­δη­μο­κρατι­σμέ­νης αντιεξεγερτικής κα­τα­σταλ­τι­κής πο­λι­τι­κής του Χρυσοχοΐδη υ­πουρ­γού Προ.Πο. και των πρόθυμων προ­ο­δευτι­κών συ­νο­μι­λη­τών του.

    Αυτών που σήμερα διοργανώνουν αντιρατσιστικές συναυλίες υπό την αιγίδα του δημοκράτη με πυγμή Χρυσοχοΐδη και την αχρείαστη προστασία (από μια δράκα παρακρατικών χαφιέδων) της «μεταμελημένης» αστυνομίας του, αλλά όλη την προηγούμενη περίοδο κοιτούσαν ανήμποροι, σιωπηλοί κι απόμακροι τα συμβαίνοντα στον Αγ. Παντελεήμονα. Όπως στις 9 Ιούνη όταν 150 αναρχικοί και αντιεξουσιαστές πραγματοποιούσαν παρέμβαση στην πλατεία και άνοιγμα της «παιδικής χαράς» αντιμετωπίζοντας την επίθεση «αγανακτισμένων πολιτών» και της αστυνομίας με αποτέλεσμα τραυματισμούς και τη σύλληψη 5 αγωνιστών που δικάζονται στις 9 Νοέμβρη, όπως στις 7 Ιουλίου όταν πορεία 2.500 αναρχικών, αντιεξουσιαστών, μεταναστών και αλληλέγγυων, δεχόταν τη συντονισμένη επίθεση φασιστοειδών και ΜΑΤ κατά την διέλευση της από τον Αγ. Παντελεήμονα, όπως επίσης στις 9 Ιούλη που δεχόταν παρακρατική επίθεση με μολότοφ η κατάληψη Villa Amalias αμέσως μετά την ενθαρρυντική επίσκεψη του τότε υπουργού Δημόσιας Τάξης Μαρκογιαννάκη στους «αγανακτισμένους» της αστυνομοκρατούμενης πλ. Αγ. Παντελεήμονα.

    Ό,τι και να σχεδιάζουν όμως τα επιτελεία της κρατικής καταστολής, αξιοποιώντας αναλόγως των περιστάσεων και των αναγκών πότε τις θεσμικές και πότε τις εξωθεσμικές εφεδρείες τους, οι κοινωνικοί αγώνες για την ελευθερία δεν ανακόπτονται, δεν ενσωματώνονται, δεν υποτάσσονται. Και σε ό,τι μας αφορά ξέ­ρου­με πως βρι­σκό­με­νοι πά­ντα στο πλευ­ρό των κα­τα­πιε­ζό­με­νων κι α­γω­νι­ζό­με­νων αν­θρώ­πων δεν εί­μα­στε ποτέ μό­νοι και πως η αλληλεγγύη τους μάς συνοδεύει σε κάθε μας βήμα. Ξέ­ρου­με ε­πί­σης να α­να­γνω­ρί­ζου­με ό­χι μό­νο τους πραγματικούς αλληλέγγυους αλ­λά και τους ε­χθρούς της κατάληψης α­πό τους ο­ποί­ους τα συ­γκε­κρι­μέ­να φα­σι­στο­ει­δή δεν εί­ναι παρά τα τε­λευ­ταί­α κατακάθια των α­θλί­ων που της ε­πι­τί­θε­νται, εμ­φα­νι­ζό­με­να κα­τό­πιν της συ­στη­μα­τι­κής στο­χο­ποί­η­σης του εγ­χει­ρή­μα­τος α­πό τους κρατικούς διω­κτι­κούς μη­χα­νι­σμούς μέσω κα­τευ­θυ­νό­με­νων δημοσιευμάτων στα ΜΜΕ κα­θώς και της προ­σπά­θειας κα­τα­συ­κο­φά­ντη­σής του στην ο­ποί­α ε­πι­δί­δο­νται ταυ­τό­χρο­να με­ρι­κοί μικρόνοες πα­ρα­τρε­χά­με­νοι της κα­τα­στο­λής.

    Η ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΠΛΟ ΜΑΣ!

    Κατάληψη Λέλας Καραγιάννη 37

    squathost.com/lelas_k/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλά ρε παιδιά αυτός ο ανώνυμος μόνο ανώνυμες κριτικές για τους επώνυμους κάνει; Μία -έστω ανώνυμη- παράγραφο για το τι βλέπει ο ίδιος ως σωστό να πράξουμε όλοι εμείς οι εξαπατημένοι, δεν μπορεί να γράψει;
    Δηλαδή είναι καλός ο τρόπος του Μιχάλη ή είναι καλός κάποιος άλλος τρόπος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. εεετσι μπραβο λεβεντοπαιδα της αναρχικης λογοκρισιας και του αναρχικου συγκεντρωτισμου!

    και για να μην ξεχνατε ποια ειναι η δουλεια σας...

    ΣΚΥΛΙΑ ΦΥΛΑΤΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ φαιδρή και κουραστική όλη αυτή η κατάντια που λόγω έλλειψης επιχειρημάτων, θέσεων και ανάλυσης εξαντλείται σε στερεότυπα και φτηνή λασπολογία.
    Ο "αναρχικός συγκεντρωτισμός" βέβαια ακόμα και αυτά τα καφενειακά σχόλια τα δημοσιεύει μια και τον μετριασμό των σχόλιων τον έχουμε επιλέξει μόνο και μόνο για να αποφεύγουμε τις φασιστομαλακίες. Απέναντι στις υπόλοιπες εκδοχές είμαστε όπως φαινέται από ανοιχτοί και δεκτικοί έως ανεκτικοί. Όμως υπάρχει και ένα όριο. Κι αυτό δεν είναι άλλο από την επιλογή μας να μην μετατραπεί το μπλογκ μας σε ηλεκτρονικό καφενείο, όπου ο καθείς ή η καθεμία (που προφανώς δεν έχει τίποτα καλύτερο να κάνει) θα γράφει ότι κουταμάρα ή χαρακτηρισμό του/της κατεβαίνει.
    Επιπλέον, η όποια μικροκαθυστέρηση στη δημοσίευση κάποιου σχόλιου οφείλεται αποκλειστικά στο ότι κάποιος/-α από εμάς δεν το έχει αντιληφθεί. Βλέπεις, από τη μία σχεδόν όλοι/-ες από εμάς δουλεύουν και από την άλλη η ενασχόληση μας με το μπλογκ είναι ένα μικρό μόνο κομμάτι των κοινωνικών-πολιτικών ενασχολήσεων μας, οι οποίες ως επί το πλείστον εκδηλώνονται στους δρόμους των περιοχών μας και στο στέκι μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. τη φτηνη ρητορικη για αντιφασιστικο κυνηγι κεφαλων,γουρλωμα ματιων,αναρχοντεντεκτιβ και μπαχαλικη πτερυγα,αστη γι αλλου αριστεροτσολια.τις αριστεριστικες-φιλο-α.κ-ιτικες μαλακιες σας να τις αραδιασετε σε κανα πρωτοετη που "ψαχνεται",οχι εδω.οταν οι φασιστες επιτιθονταν στα σπιτια των πακιστανων στο Αιγαλεω,οι 50 αριστεροι κανανε ξεχωριστες πορειες ,καταγγελοντας ο ενας τον αλλο οτι συνεργαζεται με πακιστανους πρακτορες του Μουσαραφ.τα ιδια λεγατε και πριν το δεκεμβρη για τους μπαχαλακηδες αναρχικους,και συντομα,κανατε τη παπια.η ποιοτητα των δρασεων που ξεκινουσαν απο την ασοεε,οι δρασεις αλληλεγγυης στη κουνεβα,οι κινησεις στον αγιο παντελεημονα,δεν εγιναν ουτε με τις πλατες σας (οπως μας κατηγορουσατε στο παρελθον για καπελωμα),ουτε επειδη αλληθωριζουμε κοινωνικα ασχολουμενοι με το αντιμπατσιλικι.τοτε,τη στιγμη που εμεις απο την ασοεε συγκρουομασταν,καναμε παρεμβασεις,μοιραζαμε εντυπα,ανοιγομασταν κοινωνικα,οι σεκιτες στηναν τραπεζακι με "εργατικη αλληλεγγυη" εξω απο το αμφιθεατρο της νομικης,και οι αρασιτες ανταλλαζαν μπινελικια με τους ναριτες...τωρα,που οι αναρχικοι καλεσαν σε πορεια με αφορμη το θανατο του Ατιφ,συγκρουστηκαν,φαγανε ξυλο με πτυσσομενα,διωχθηκαν με κακουργηματα,περασαν 5 μερες στα μπουντουμια της αστυνομιας(και ολα αυτα με τις εντολες του "ακριβοδικαιου" Χρυσοχοιδη),οι αριστεροι καναν πικετοφορια(οχι για να πεσει η "κυβερνηση των δολοφονων" οπως ζητουσαν επι ν.δ),βγαζοντας την αντιπροσωπευση στο πεζοδρομιο με συνεντευξεις τυπου και περασματα μεσα απο τις διμοιριες...
    ακομα και αν ολες οι παραπανω σου αποψεις για τους αναρχικους ισχυουν,τους θεωρω περισσοτερο αξιοπρεπεις και ανιδιοτελεις απο τους τυπους που σιωπουν η καταγγελλουν αναλογα με τη πολιτικη συγκυρια.προτιμω τους μπαχαλακηδες απο τους τυπους που ζητουν απο τους δημοκρατες πλεον(!) μπατσους να τους προστατευσουν απο τους φασιστες την ιδια στιγμη που οι δημοκρατες μπατσοι στρατοπεδευουν με το οπλο στη σκανδαλη σε καθε γωνια των εξαρχειων...

    *το ενδεχομενο να μην εισαι αριστερουλης,αλλα "αναρχικος πανελιστας" του Τριανταφυλλοπουλου,της Δρουζα,και του Μικρουτσικου,δεν αλλαζει και πολλα απο αυτα που σου εγραψα.
    **μια χαρα σε βλεπουμε παντως να γραφεις,δε σε λογοκρινε κανεις.εκτος κι αν θεωρεις τα καφενεια η τα καναλια πιο φιλοξενα μερη για "κριτικη" απεναντι στους μπαχαλακηδες αναρχικους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. το προηγουμενο (προ 2 ημερων) σχετικα με την κοινωνικη απευθυνση του χωρου το εφαγε η μαρμαγκα παντως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. αξιοπρεπεις και ανιδιοτελεις οι μπαχαλακηδες... τους προτιμαμε απο τους αριστερους. μαααλιστα.

    καθηστε να χαιδευετε τους αξιοπρεπεις και ανιδιοτελεις χουλιγκανους με τις θεαματικες τους δρασεις στα κολωνακια και στα βαγονια του ησαπ και τις λογοκρισιες τους στα θεατρα (μια και ηρθε η κουβεντα στην κουνεβα).

    αφου ειναι "φτηνη ρητορικη" το γεγονος οτι η κοινωνια (οχι η δρουζα, για τους γειτονες μας λεω) ακουει αναρχικος και αλλαζει πεζοδρομιο, τσαμπα τρωω και το δικο μου χρονο γιατι κι εγω εργαζομενος ειμαι ο κακομοιρης (τι ωραια εργασιακη ηθικη!)

    απλα για την ιστορια, οι μπαχαλακηδες οπως και οι ξεπουλημενοι αριστεροι, ειναι στο ιδιο τσουρμο:

    στο τσουρμο που ριχνει νερο στο μυλο της αστικης φασιστοκρατιας

    [μιλησε κανεις για την ασοεε και δε το πηρα χαμπαρι;]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αν με το τελευταίο σχόλιο εννοείς ότι έστειλες κάποιο σχόλιο και αυτό δε δημοσιεύτηκε μάλλον κάποιο λάθος θα έγινε στην αποστολή γιατί όσα σχόλια λάβαμε τα δημοσιεύσαμε όλα.
    Αν πρόκειται για κάτι τέτοιο στείλε το ξανά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Το προηγούμενο σχόλιο μας πηγαίνε για το προτελευταίο και όχι το τελευταίο σχόλιο, απλά συμπέσανε οι δημοσιεύσεις. Σχετικά με το τελευταίο σχόλιο τώρα...

    1ον: ο λόγος σου έχει φτάσει σε σημείο να μοιάζει λες και γράφει ο Χρυσοϊδης και μας ζητάει μάλιστα να γίνουμε δηλωσίες. Ε λοιπόν, ακόμα κι αν διαφωνούμε με λογικές, αντιλήψεις ή πρακτικές, δηλωσίες δε θα γίνουμε ποτέ.

    2ον: δε χρειάζεται να μιλήσουμε εμείς για πράξεις που έχουν μιλήσει εκείνοι που τις έκαναν και για τις οποίες η συμφωνία, η κριτική ή η διαφωνία του καθενός και της καθεμίας δεν είναι προς δημόσια διαβούλευση με το κράτος να παρακολουθεί.

    3ον: η ερμηνεία της αναφοράς μας ότι δεν παρακολουθούμε διαρκώς το μπλογκ διότι δουλεύουμε ως "εργασιακή ηθική" υποδεικνύει στοιχειώδη έλλειψη ψυχραιμίας και αντικειμενικότητας.

    4ον: δεδομένου ότι για τους "μπαχαλάδηκες" εντάξει καταλάβαμε, ποιοι είναι αλήθεια οι "ξεπουλημένοι αριστεροί" και ποιοι οι μη ξεπουλημένοι;

    5ον: όλο σου το πρόβλημα-κόλλημα με τους "μπαχαλάδηκες" γιατί ήρθες να το βγάλεις εδώ; Γιατί το συγκεκριμένο μπλογκ αποκλείεται να σου προκαλεί κάποια παραπομπή σε αυτό για το οποίο έχεις λυσσάξει.

    Τέλος πάντων, η "συζήτηση" έχει γίνει πλέον πολύ ανούσια και βαρετή είναι η αλήθεια. Και κυρίως άσχετη με την αρχική καταχώρηση. Μη στεναχωρηθεί κανείς λοιπόν αν από εδώ και πέρα δε δημοσιευτούν σχόλια άσχετα με τις εμπρηστικές επιθέσεις στη Λέλας Καραγιάννη και τη Villa Amalias.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. 1. ναι, πολυ στεναχωριεται ο χρυσοχοιδης αν οι γειτονες μας ακουνε αναρχικος και αλλαζουν πεζοδρομιο...

    2. ποιος σου ειπε να αναφερθεις σε πραξεις ως προς το ποινικο τους μερος. το πολιτικο ειναι που μας καιει, και κανουμε την παπια γιατι δηθεν "δεν ειμαστε δηλωσιες".

    3. δεκτο, το παιρνω πισω

    4. οι ξεπουλημενοι αριστεροι ειναι αυτοι που εχουν ξεπουληθει και οι μη ξεπουλημενοι, αυτοι που δεν εχουν ξεπουληθει. το ιδιο ισχυει και για τους αναρχικους.
    αντιθετα με εσας, για καποιους το "αριστερος" η το "αναρχικος" εχει απο πισω του ανθρωπους ξεχωριστους, οχι ομοιογενεις μαζες ξεπουλημενων ή αγωνιστων η ...οτι μας συμφερει αναλογως με το που στεκομαστε.

    5. κολλημα με τους μπαχαλους δεν εχω. οσο για το προβλημα, δεν θεωρω οτι ειναι μονο δικο μου. αν και τα εκφραστικα σου μεσα (λυσσα κλπ), προδιδουν μια ενοχληση.

    τελος παντων, μη σας απασχολω με ανουσια, βαρετα και κυριως ασχετα σχολια (α, ρε indymedia και γαμω τις σχολες εφτιαξες!)

    υ.γ.
    ειναι βεβαια και ζητημα πολιτικου-ανθρωπινου ηθους-ανηθικοτητας να μη δημοσιευεις την απαντηση ενος -καλως η κακως- συνομιλητη σου με τετοιες φτηνες δικαιολογιες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Η αυλαία της σκιαμαχίας πέφτει με τον "επισκέπτη" να έχει τον τελευταίο λόγο, παρότι δεν θα μπορούσε κάποιος/-α εύκολα να ισχυριστεί ότι επέδειξε ήθος και επίπεδο ή ότι σεβάστηκε τόσο το ίδιο το μπλογκ όσο και τη σοβαρότητα των επιθέσεων κατά των καταλήψεων.
    Έτσι όμως είναι η ζωή. Αλλού η ανωνυμία σώζει από τον έχθρο και αλλού επιτίθεται αποπροσανατολισμένα και μάλιστα κατά εκείνων που βρίσκονται στο επίκεντρο της καταστολής. Έτσι για την ιστορία πάντως, αυτό που μας πειράζει στο indymedia είναι η απουσία ευθύνης των όσων λέγονται από τον καθένα και την καθεμία μέσω της ανωνυμίας. Γι' αυτό όποτε κρίνουμε σκόπιμο να δημοσιεύσουμε κάτι στο εν λόγω ηλεκτρονικό μέσο, αφορά σε καλέσματα μας ή ενυπόγραφη θέση που έχει δημοσιευτεί και στο μπλογκ μας.
    Επειδή όμως η "αρμένικη βίζιτα" παρακράτησε, επειδή οι τοποθετήσεις έχουν ξεφύγει εντελώς από το θέμα και επειδή θα μπορούσες να μας υποδείξεις εσύ έναν άλλο δικτυακό τόπο να συνεχίσουμε εκεί την κουβεντούλα μας... λήξις των σχόλιων στη συγκεκριμένη ανάρτηση. Έτσι κι αλλιώς οι ουσιαστικές θέσεις αναπτύσονται εκεί που κρίνονταν πάντα: στο δρόμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή